Vuositeema

Rotary Internationalin presidentti Jennifer Jonesin vuositeema rotaryvuodelle 2022-2023

​Kukin Rotary Internationalin presidentti valitsee omalle toimintavuodelleen sopivaksi katsomansa teeman. Kuluvan kauden 1.7.2023-30.6.2024 presidentti R. Gordon R. McInally on valinnut teemakseen “CREATE HOPE in the WORLD” ~ “LUO TOIVOA MAAILMAAN”

R. Gordon R. McInally kehottaa Rotarya luomaan toivoa maailmaan työskentelemällä rauhan ja henkisen hyvinvoinnin puolesta. Hän kehottaa jäseniä osallistumaan keskusteluihin ja ansaitsemaan luottamuksen, joka on tarpeen näiden arvojen toteuttamiseksi.

Tarkemmin Gordon McInallyn ajatuksiin Rotarysta ja Rotarytoiminnasta voit tutustua täältä.

Kyrösjärven Rotaryklubin vuositeema

Klubimme keskittyy uusien jäsenten hankkimiseen, jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi.