Keitä olemme

Kyrösjärven Rotaryklubi on aktiivinen Hämeenkyrön, Ikaalisten ja Viljakkalan alueella toimiva rotaryklubi. Kokoonnumme kuukauden parittomina tiistaina klo 17.45 tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Tuemme  kansainvälisen Rotaryjärjestön humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Kokouspaikkamme Villa Rauhasalo sijaitsee Hämeenkyrön vanhassa historiallisessa keskustassa, Pappilanjoen ja Kirkkojärven tuntumassa, Kolmostien kupeessa. Katso tarkemmin täältä.

Klubimme on perustettu huhtikuussa 1981, kummiklubimme on Parkanon Rotaryklubi. Klubissamme on 16 jäsentä. Olemme osa piiriä 1410

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.