Kesäkisoihin osallistui neljä rotaryklubia: Parkano, Karvia, Kankaanpää ja Kyrösjärvi. Tapahtumaan osallistui 18 rotaria, joista Kyrösjärven klubista kuusi, ja Parkanon, Karvian sekä Kankaanpään klubeista kustakin neljä.

Kilpailulajeina olivat minigolf ja rengasheitto. Molemmissa lajeissa laskettiin neljän parhaan tuloksen summat. Minigolfissa Parkanon joukkue vei voiton pistein 279, seuranneena Karvia 289 pisteellä, Kyrösjärvi 301 pisteellä ja Kankaanpää 335 pisteellä. Rengasheitossa Kankaanpää saavutti parhaan tuloksen 14 pisteellä, Karvian ollessa toisena 12 pisteellä. Parkanon ja Kyrösjärven pisteet olivat 7 ja 6.

Lopulta Parkanon rotaryklubi julistettiin kisan voittajaksi heidän ykkössijansa minigolfissa ratkaistessa voiton. Onnittelut Parkanolle voitosta ja kiitokset kaikille osallistujille hienosta kilpailusta ja urheiluhenkisestä päivästä!

Kesäkisaan osallastuneet rotarit yhteiskuvassa.

Kyrösjärven Rotaryklubin presidentti Tanja Lahti ja klubimestari Heikki Sarkonen.

Karvian Rotaryklubin Kari Halmela luovuttaa kiertopalkinnon Parkanon Rotaryklubin Erkki Hirvelle.