KYRÖSJÄRVEN ROTARYKLUBIN vieraana oli tiistaina 4.6.2024  Ikaalisten-Parkanon Puhelin Oy:n  toimitusjohtaja Jari Toivola. Toivolan esityksen aiheena oli ”Uusia tuulia Ikaalisten-Parkanon Puhelin Oy:ssä”. Toivola on kokenut tietoliikenne- ja ICT-alan ammattilainen, joka on aiemmin työskennellyt mm. Lounealla ja Tampereen Puhelimessa.

Ikaalisten-Parkanon Puhelin Oy, perustettu vuonna 1892, työllistää nykyään 30 henkilöä ja sen vuoden 2023 liikevaihto oli noin 5 miljoonaa euroa. Yhtiö on aktiivisesti uudistanut brändiään vuodesta 2022 alkaen. Uudistuksen lopputuloksena yhtiölle valittiin uusi markkinointinimi, Lennu. Yhtiö säilyttää  kuitenkin virallisen nimensä Ikaalisten-Parkanon Puhelin Oy. Toivola korosti, että yhtiön strategiana on kuituverkkojen aktiivinen rakentaminen sekä hallittu ja kannattava kasvu.

Esityksen jälkeen Toivola vastasi klubilaisten kysymyksiin, tarjoten kattavaa tietoa yhtiön toiminnasta ja tulevaisuuden suunnitelmista.