Rotarykausi 2023-2024 saavutti huipentumansa, kun Kyrösjärven Rotaryklubin jäsenet kokoontuivat  käätyjen vaihtotilaisuuteen Kauhtuan saunalle. Tapahtuma merkitsi virallista siirtymistä vanhasta kaudesta uuteen, kun kuluvan kauden presidentti Heikki Aalto luovutti presidentin käädyt seuraavan kauden presidentille, Tanja Lahdelle.

Käätyjen vaihto on merkittävä osa Rotaryn perinteitä. Tilaisuudessa Heikki Aalto kiitti jäseniä kuluneesta kaudesta ja toivotti Tanja Lahdelle menestystä tulevan vuoden haasteissa ja mahdollisuuksissa. Tanja puolestaan korosti innostustaan jatkaa klubin tärkeää työtä yhteisön ja kansainvälisen hyväntekeväisyyden parissa.

Tapahtuma tarjosi klubin jäsenille tilaisuuden juhlistaa saavutuksia ja suunnata katseet tulevaan. Se myös vahvisti yhteisön sitoutumista Rotaryn ihanteisiin ja palvelun henkeen.

Onnea Heikki Aallolle hienosti suoritetusta kaudesta ja lämpimät onnentoivotukset Tanja Lahdelle tulevan kauden johdosta!