Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
02.09.2023

Mika Saukkonen Dream Team – Rotary Charity Team Kouvola

Kouvolan Rotaryklubi järjestää hyväntekeväisyys jääkiekko-ottelun Kouvolan jäähallilla (Lumon Areena) 02.09.2023 klo 17 alkaen. Ottelu järjestetään yhteistyössä KooKoon, MLL Kymen piirin ha KymLin kanssa. Ottelun tuotto osoitetaan lasten ja nuorten hyväksi, erityisesti vähävaraisten ja heikommassa asemassa olevien lasten tukemiseen Kouvolassa.

Pelitapahtuman liput ovat jaossa tapahtumaan lähtevien yrityksien kautta. Rajoitettu määrä lippuja jaossa myös jäähallin ovella ennen ottelua, ovet avautuvat klo 16.

Ottelussa pelaa kaksi joukkuetta, joista vierailevan joukkueen kokoaa kouvolalaislähtöinen urheilutoimittaja Mika Saukkonen. 02.09 Kouvolan jäähallilla pelaavat mm. Jari Kurri, EsaTikkanen, Pekka Saravo, Janne Pesinen, Jukka Laaksonen ja mm. KooKoon riveistä tutu Juha-Pekka Haataja, Siim Liivik sekä Harri Haapaniemi. Jalkapallokentiltä tuttu Sami Hyypiäkin nähdään jäällä. Tulehan paikalle osallistumaan hyväntekeväisyystapahtumaan!

Paikallisvastustajajoukkueessa pelaavat mm. KooKoon Sakari Välimaa, Jarno Kultanen, Valki HP-ikämiesjoukkueen pelaajia ja lukuisia muita paikallisia tuttuja!

Lue lisää omalta alasivulta CharityGame – Kouvolan Rotaryklubi

YHTEISTYÖSSÄ: