Kartta latautuu...

31.08.2022

Tapahtumapaikka
Lepokoti

Kokousohjelmana meillä on tutustuminen Rotary Shelter Box -telttaan. Pääsemme näkemään ja kokemaan, kuinka sellainen pystytetään Lepokodin pihaan ja mitä kaikkea Shelter Box-setti sisältää. Meille tulee vieraaksi Rainer Hirvonen, joka esittelee Shelter Boxin meille.
Sen jälkeen/ samassa yhteydessä tarjoan kokouksessa synttärikakkukahveet koko porukalle. Kahvittelemme sään salliessa eli ensisijaisesti Lepokodin tunnelmallisessa pihassa penkkeineen ja pöytineen mutta jos on kovin vilpoista tai sataa, valtaamme kahvipaikaksi Lepodin juhlasalin.

Synttärilahjoja ei kannata miettiä. Sen sijaan toivon, että jokainen ottaisi mukaan ns. kokouskahveen hinnan” 5-10 euroa lahjoitettavaksi klubimme Lintukoto-kampanjaan eli Shelter Boxin hankkimiseen ja lahjoittamiseen  katastrofialueelle hetkellistä, tilapäistä lintukotoa eli Shelter Boxia tarvitseville. Aloitetaan siis summan kerääminen nyt ke 31.8. kokouksessa.