Kartta latautuu...

Tapahtumapaikka
Tampereen tuomiokirkko

JUSSINKYLÄN ROTARYKLUBIN JOULUKONSERTIT PIRKANMAAN HOITOKODIN TUKEMISEKSI

Klubimme alkuvuosina kokoonnuimme avec-tilaisuuksiin oman klubin voimin laulamaan kauneimpia joululauluja. Tilaisuudet järjestettiin Tampereen Tuomiokirkossa ja näissä oli hyvin lämminhenkinen, jouluinen tunnelma.

Vuonna 1996 joulukonsertit laajenivat ensin yleisiksi tilaisuuksiksi ja myöhemmin tamperelaisten klubien yhteiseksi Intercity-tilaisuudeksi.  Samalla joulukirkkokonserttien tuotot ohjattiin Pirkanmaan Hoitokodin hyväksi. Tähän mennessä on Pirkanmaan Hoitokodin tukemiseksi laulettu kauneimpia joululauluja Tampereen Tuomiokirkossa 24 kertaa ja kerätty varoja yhteensä n. 250.000 €.

ROTARIEN 25. JOULUKONSERTTI VIRTUAALISENA KESKIVIIKKONA 9.12. KLO 18:30

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi KONSERTTI PIDETÄÄN VIRTUAALISENA. Kirkossa ovat ainoastaan esiintyjät, yleisöä ei oteta kirkkoon. Aamulehti striimaa konsertin ja se on Aamulehden tilaajien nähtävissä joko livenä tapahtuman aikaan tai tallenteena viikon ajan osoitteessa Aamulehti.fi/live.

Jokainen voi omalla panoksellaan tukea Hoitokotia. Konsertin tukimaksu on 15 €/henkilö ja maksetaan Hoitokodin tilille FI49 5730 0821 0140 61, viite 1054.  Näin avustus menee Hoitokodille lyhentämättömänä.

25. JOULUKONSERTIN OHJELMA JA ESIINTYJÄT

ALKUSOITTO Esa Toivola, urut
TERVEHDYSSANAT Mauri Jussila, Jussinkylän Rotaryklubin presidentti
Henrik Lamberg baritoni, Esa Toivola piano ja urut