Olemme osa piiriä 1410

Rotarypiirit

Kaksikielinen rotarypiirimme kattaa Ahvenanmaan ja Varsinais-Suomen sekä osia Satakunnasta ja Etelä-Hämeestä. Se jakautuu kymmeneen alueeseen, joiden lähes 60 klubilla on yli 1800 jäsentä.

Rotarypiiriä johtaa piirikuvernööri, District Governor eli DG. Hänellä on tukenaan piirineuvosto ja piirikomiteat. Piirin jokaisella alueella on vielä oma apulaiskuvernöörinsä, Assistant Governor eli AG.

Rotaryvuoden (1.7 – 30.6) aikana piirikuvernööri vierailee kertomassa, kuulemassa ja kannustamassa kaikissa piirinsä klubeissa, vastaavasti kuin apulaiskuvernööri oman alueensa klubeissa.

Piirin nimeämiskomitea valitsee jo vuosia ennakkoon tulevat kuvernöörit, District Governor Nominee eli DGN klubien asettamista ehdokkaista. Kansainvälisten koulutusten jälkeen heidät nimitetään tehtäväänsä Rotary Internationalin maailmankonventiossa, jolloin DGN:stä tulee valittu kuvernööri, District Governor Elect eli DGE. Virkavuotensa alkaessa 1.7 hän lopulta muuttuu piirikuvernööriksi.

Lue lisää täältä

Kokoontumistiedot

Paikka:
Brewer's Pub
Risto Rytin Katu 42
32700 Huittinen

Aika:
Joka toinen torstai klo 18.00 tai katso tapahtumakalenterista.