Nuorisovaihto

Rotary nuorisovaihto – Maailmalle turvallisesti ja edullisesti!

Oletko kiinnostunut nuorisovaihdosta? Ota yhteyttä nuorisovaihtoasiamies timo.mattila@huittinen.fi

Rotary vuosivaihto on mahdollisuus käydä vaikka koulua lukuvuoden ajan eri maissa. Kysy lisää vuoden kohteista.

Vuosivaihtoon lähdetään yleensä lukion ensimmäisen vuoden jälkeen.

Vaihtoon lähtijälle asuminen ja koulu kustannettaan Rotareiden ja isäntäperheiden toimesta. Itsellesi tulee kustannettavaksi mm. matkat kohteeseen, vakuutukset, mahdollinen viisumi, kohdemaan matkaohjelma ja luonnollisesti oman mieltymyksesi mukaiset shoppailut ja retkeilyt. Vaihdossa isäntäklubi maksaa sinulle kuukausirahan pieniä menoja varten.

Kun Huittisista nuori lähtee vaihtoon, tulee Huittisiin samasta maasta tai ainakin samalta alueelta nuori vaihtoon ja opiskelemaan Lauttakylän lukioon.
Vaihtoon lähtevä ja saapuva nuori asuu vaihtonsa aikana 2-4 perheessä. Selvitä ennen sähköpostin lähettämistä, löytyykö lähipiiristäsi perheitä, joiden luona vaihto-oppilas voisi asua. Ensimmäiseksi kannattaa kysyä vanhemmiltasi.

Tutustu aiheeseen lisää Rotaryn nuorisovaihtoon osoitteessa www.rye.fi

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla
timo.mattila@huittinen.fi ja kerro kuka olet ja miksi haluat lähteä vaihtoon.

Lähde hankkimaan kokemuksia ja saamaan elinikäisiä kavereita ympäri maailmaa!

Kiinnostuitko nuorisovaihdosta?

Kokoontumistiedot

Paikka:
Brewer's Pub
Risto Rytin Katu 42
32700 Huittinen

Aika:
Joka toinen torstai klo 18.00 tai katso tapahtumakalenterista.