Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
11.11.2019

Ravintola Nyyrikki

Pohjois-Helsingin Rotareiden IC-tilaisuus, Nightingale Health’in esitys kroonisten sairauksien ennalta ehkäisystä.

Aika ja paikka: 11.11.2019 klo 17.00, Ravintola Nyyrikki, Käpylä, Pohjolankatu 2, käynti Osmonpolun puolelta.

Nightingale Health on suomalainen terveysteknologiayritys, joka on kehittänyt kansainvälistä tunnustusta saaneen verianalyysin parempaan sairauksien ennakointiin ja ennaltaehkäisyyn. Yrityksen tavoitteena on kääntää sairaudenhoito terveydenhoidoksi: sairauksien diagnosoinnin sijaan ennakoidaan sairastumisriskiä, ennaltaehkäistään sairauksia ja pidetään ihmiset terveinä.

Nightingale Haelthilla on kerättynä jo 40 miljoonan rahoitukset muun muassa Euroopan investointipankilta (kevään tieto). Strategista yhteistyötä tehdään maailman suurimpiin diagnostiikkayrityksiin kuuluvan PerkinElmerin kanssa. Yrityksen edustajat esiintyvät pääosin isoilla kansanvälisillä foorumeilla, mutta meillä on ilo saada heidät pitämään esitys Rotareiden tilaisuudessa. Esityksen pitävät liiketoimintajohtaja Laura Pulkkinen ja myynti- ja projektipäällikkö Maria Kännö.