Kesätyöpaikka käytöksellä

Tienaa käytökselläsi kesätyöpaikka

Vuoden 2020 palkintojen saajat.

Vuoden 2016 palkintojen saajat.

Harjavallan Rotaryklubi ja Harjavallan Keskustan koulu ovat järjestäneet yhteistyössä 9-luokkalaisille lukuvuoden aikana hyvän käytöksen kilpailun: ”TIENAA KÄYTÖKSELLÄSI KESÄTYÖPAIKKA”.

Yhteistyö aloitettiin kaudella 2011-2012 Ja ensimmäiset kesätyöpaikat jaettiin voittajille keväällä 2012.

Tänä kymmenen vuoden ajanjaksona 85 oppilasta, 38 tyttöä ja 47 poikaa, on palkittu kesätyöpaikalla.

Kilpailun tavoitteena on kannustaa nuoria huomioimaan toiset, hyvään käytökseen, terveisiin elämäntapoihin, terveeseen itsetuntoon sekä sopeutumiseen. Oikeanlaisella palkitsemisella nuoria rohkaistaan ensimmäiseen työpaikkaan. Harjavallan Rotaryklubi palkitsee kilpailun menestyjät kunniakirjalla ja kesätyöpaikalla