Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema 2022-2023

Rotary Internationalin toimintavuoden 2022-2023 presidentti, kanadalainen Jennifer E. Jones on nimennyt vuositeemakseen Imagine Rotary.

Rotary International:in kaudelle 2022-23 valittu presidentti Jennifer E.  Jones kuvittelee Rotaryn, jossa jäsenet toimivat tehdäkseen unelmistaan totta ja he saavat kaiken irti klubikokemuksistaan. Hän kehottaa jäseniä olemaan enemmän tekemisissä toistensa kanssa ja käyttämään näitä yhteyksiä kumppanuuksien rakentamiseen, jotka muuttavat maailmaa.

Äetsän  Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Pehulan Kyläkahvila
Päätie 20
32740 Sastamala

Aika:
Yleensä kuukauden 1. ja 3. maanantai klo 18:00.