Meidän Vihti -valokuvakilpailun tavoitteena on kertoa maahanmuuttajien silmin Vihdistä, ja miten he näkevät oman arkensa täällä. Kilpailun järjestäjänä toimii Vihdin rotaryklubi ry.

1. Sarjat

Kilpailu on tarkoitettu kaikille Vihdissä asuville maahanmuuttajille.
Kilpailussa on kolme sarjaa:

• sarjassa 1 alle 12-vuotiaat
  • sarjassa 2 12-18-vuotiaat
  • sarjassa 3 yli 18-vuotiaat

2. Kilpailukuvat

• Kuvan tulee olla osallistujan itsensä ottama.
  • Kuvan voi ottaa kännykkä- tai digikameralla.
  • Kuvaajalla on kuvaan täydet oikeudet.
  • Kuvaajan tulee mainita kuvan nimi.
  • Kuva tulee olla otettu Vihdissä.
  • Kuva voi olla värillinen tai mustavalkoinen.
  • Kilpailuun voi osallistua korkeintaan neljällä kuvalla/osallistuja.
  • Kuvaajalla on oikeus muokata kuvaa.
  • Kotirauhan tms. suojan piirissä kuvattavalta henkilöiltä/toisen omaisuudesta on oltava lupa kuvan ottamiseen sekä kuvan julkaisemiseen.
  • Kilpailukuva ei saa olla aikaisemmin julkaistu printtimediassa tai kaupallisessa tarkoituksessa.

3. Kilpailukuvien lähettäminen

Kilpailukuvat lähetetään 7.9. – 15.10.2020:

• sähköpostilla osoitteiseen vihdin.rotary@gmail.com tai anne-maria.marttila@vihti.fi
  • whatsappilla numeroon 040 871 0965 tai 044 042 1730
  • Kuvan mukana tulee olla kuvaajan nimi, sarjan numero, kuvan nimi sekä kuvaajan sähköpostiosoite tai puhelinnumero
  • Kuvan on oltava jpg-muotoinen

4. Kilpailun tulokset

• Palkittavat kuvat sekä valokuvanäyttelyyn tulevat kuvat valitsee raati, jossa on Vihdin rotaryklubin jäseniä, maahanmuuttajien edustajat, paikallislehtien edustajat sekä Vihdin kunnan edustaja.
  • Kilpailun tulokset julkistetaan ja kunkin sarjan kolme parasta palkitaan lahjakortilla 2.11.2020 Vihdin pääkirjastossa Nummelassa.
  • Kilpailussa parhaiten menestyneistä kuvista pidetään valokuvanäyttely Vihdin pääkirjastossa 2. – 30.11.2020.

5. Kuvien käyttöoikeus

•  Järjestäjällä ja Vihdin paikallislehdillä on oikeus julkaista kilpailuun osallistuvia kuvia ilman erillistä korvausta kilpailuun liittyvässä viestinnässä.
  • Kilpailuun osallistuvien kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvaajalla.
  • Järjestäjä voi julkaista kilpailuun osallistuneita kuvia muussa käyttötarkoituksessa kuvaajan luvalla erikseen sovittavaa korvausta vastaan.
  • Järjestäjä ei saa ilman kuvaajan lupaa muokata tai muuttaa kuvan sisältöä tai rajausta.

Lisätiedot:

• rotary.vihti@gmail.com