Vihdin rotaryklubin joukkue voitti 24.8.2021 Fiskarsissa järjestetyn Rotary-kisan, johon osallistuivat tänä vuonna Karjaan, Tammisaaren, Vihti-Nummelan ja Vihdin rotaryklubin joukkueet. Vihdin joukkueessa olivat mukana Suomen Rotarypalvelu ry:n pääsihteeri Pentti Aspila (kuvassa vas.), Matti ja Tuula Harju, Vihdin rotaryklubin presidentti Marika Aspila ja Paavo Pärnänen.

Karjaan rotaryklubin ansiokkaasti järjestämässä kilpailussa mitattiin paremmuutta erinomaisilla kysymyksillä, jotka liittyivät suomalaisiin puihin. Matti ja Tuula Harju voittivat yksilötason kilpailun pohjustaen hienosti koko joukkueen tulosta. Ensi vuonna Vihdin rotaryklubi vastaa kilpailun järjestämisestä. Rima on nyt asetettu korkealle.