Teksti ja kuvat: Marika Aspila

Vihdin rotaryklubin joukkue voitti viime elokuussa Karjaan rotaryklubin järjestämän Rotarykisan Fiskarsissa. Perinteen mukaan voittajajoukkue järjestää seuraavan vuoden kilpailun omalla paikkakunnallaan.

Vihdin rotaryklubin järjestämä läntisen Uudenmaan rotaryklubien välinen kisa pidettiin 30.8.2022 Päivölässä Nummelassa. Kisaan osallistuivat Karjaan rotarklubi, Lohjan rotaryklubi ja Vihti-Nummelan rotaryklubi. Leikkimielisen Vihti-aiheisen tietokilpailun voitti tällä kertaa Lohjan joukkue, jolle klubipresidentti Eero Kankare luovutti kiertopalkintona toimivan autonvanteen. Ohjelmaan kuului myös kävelyretki läheiselle Kokkokalliolle. Kävelyn aikana kuultiin alueella vaikuttaneista taiteilijoista Helene Schjerfbeckistä ja Venny Soldan-Brofeldtista.