Varainhankinta ja lahjoitukset

Klubi hankkii varansa jäsenmaksuina, pienimuotoisina klubin sisäisinä keräyksinä ja erilaisten tapahtumien ja vierailujen yhteydessä. Yhteisvastuukeräys on merkittävä osa hyväntekeväisyyteen suunnattua varainkeräystä. Tuemme kenialaista kummityttöämme, annamme yhden stipendin Tikkurilan lukiosta valmistuneelle ylioppilaalle ja kolmelle Variasta valmistuvalle oppilaalle. Olemme hankkineet myös ShelterBoxin.

Projektit ovat keskeinen osa rotarien toimintaa, jonka yhteydessä järjestetään omia erillisiä varainkeruutapahtumia. Myös rotaripiiri myöntää varoja hyville hankeideoille. Tästä on hyvänä esimerkkinä Yala-projekti, jossa hankimme 30 pulpettia paikallisen koulun tarpeisiin. Hankkeet ja varainkeruu nivoutuvat yhteen.

Klubille on mahdollista lahjoittaa varoja.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Zilla, Kielotie 14, 01300 Vantaa, Suomi (katso kokoontumiset kohdasta "Ajankohtaista". Lisäksi Zoom-etäyhteys.

Aika:
Torstai klo16.00-17.30. Kokous ensin, ruokailu sen jälkeen.