Hyvät rotarysiskot ja -veljet

Olet lämpimästi tervetullut Vantaan Rotaryklubien yhteiseen Intercity -kokukseen. Kokous pidetään keskiviikkona 13.3.2024 klo 17.00-19.00. Kokouspaikkana toimii Laurea AMK Tikkurila (Ratatie 22).
Kokouksen tavoitteena on ennen kaikkea vahvistaa ja syventää Vantaan eri klubien yhteistyötä ja parhaintenhan tämä tapahtuu verkostoitumalla rotarien kesken. Tulethan paikalle ajoissa, koska ohjelma alkaa tasan klo 17.00.
Kokouksemme ohjelma keskittyy vahvasti kahteen pääteemaan eli Vantaan ajankohtaisiin asioihin kaupunkimme täyttäessä pyöreät 50 vuotta. Vantaan 50 v. juhlavuoteen liittyvistä teemoista puheenvuoron pitää kaupunginjohtajamme Pekka Timonen. Piirimme 1420 kuvernööri Ritva Semi tuo myös omat terveisensä Intercity kokoukselle. Toisena pääteemana on piirimme Luomme Toivoa Maailmaan -yhteishanke Mieli ry:n kanssa. Hankkeen tilannekatsauksen pitää Ritva Ohmeroluoma Tikkurilan Rotaryklubista.
Vantaan Rotaryklubien yhteinen Intercity -kokous Laureassa 13.3.2024 klo 17.00-19.00
Osoite: Ratatie 22, Tikkurila, 01300 Vantaa
Ohjelma:
17.00       Kahvi-/tee ja voileipätarjoilu sekä verkostoituminen (kaikki)
                *   Siirtyminen kokoustilaan klo 17.25
17.30       Tervetuloa ja päivän ohjelma
                *   Juha Merinen, presidentti, Tikkurilan Rotaryklubi
17.35       Turvallisuusohjeet ja Laurea pähkinänkuoressa
                 *   Anssi Kuusela, päällikkö avainkumppanuudet ja asiakkaat, Laurea AMK
17.50       Vantaan 50 v. juhlavuoden ajankohtaisia asioita
                 *   Pekka Timonen, Vantaan kaupunginjohtaja
                 *   Kysymyksiä ja vastauksia kaupunginjohtajan puheenvuoroon
18.10        Piirin 1420 terveiset Intercity -kokoukselle
                 *   Ritva Semi, piirikuvernööri
18.25        Luomme Toivoa Maailmaan -hankkeen tilannekatsaus
                 *   Ritva Ohmeroluoma, Tikkurilan Rotaryklubi
18.40        Sana on vapaa (kaikki)
18.50        Intercity -kokouksen päätössanat
                 *   Juha Merinen, presidentti, Tikkurilan Rotaryklubi
19.00        Intercity -kokous päättyy
Ilmoittautumiset (sitovat) kim.zilliacus@gmail.com viimeistään perjantaina 1.3.2024. Kokoustarjoiluna on Kahvi tai tee ja täytetty sämpylä, joista veloitetaan 15 euroa.
      Ilmoita myös mahdollisista allergioista.
Ystävällisin terveisin
Kim Zilliacus