Yhteisvastuukeräys

Yhteisvastuukeräys vuosittain

Yhteisvastuu on lähimmäisrakkauden kansanliike ja evankelisluterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys, joka auttaa hädänalaisia ihmisiä syntyperään, uskontoon ja poliittiseen vakaumukseen katsomatta. Suurkeräyksen tuotto on yleisesti jaettu kirkon kautta, jolloin isoin osa on jäänyt Suomeen ja loput keräysvaroista on jaettu kirkon ulkomaanavun valittuihin kehitysapumaihin.

Koronan vuoksi Vantaan Rotaryklubi ry:n Yhteisvastuukeräys toteutettiin klubissamme jäsenten suoraan tekemien lahjoitusten perusteella. Lipaskeräystä ei voitu järjestää.

Keräysvarat ohjataan lyhentämättöminä Tikkurila seurakuntaan.

Yhteisvastuukeräyksien yhteistyö Vantaan Rotaryklubi ry:n ja Tikkurilan seurakunnan kanssa on toiminut jo pitkälti yli 20- vuotta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Zilla, Kielotie 14, 01300 Vantaa, Suomi (katso kokoontumiset kohdasta "Ajankohtaista". Lisäksi Zoom-etäyhteys.

Aika:
Torstai klo16.00-17.30. Kokous ensin, ruokailu sen jälkeen.