Kokoonnuimme tänään toimikauden 2019-2020 ensimmäiseen kokoukseen presidentti Kim Zilliacuksen johdolla asukastoiminnan keskus Leinikissä. Past presidentti Pekka Korhonen ja nettisivuista vastaava Matti Tossavainen keskustelivat ennen kokousta Suomen Rotarien kautta avattavista klubimme nettisivuista. Kuulimme, että niiden julkaiseminen on valitettavasti viivästynyt, mutta tulossa ne ovat.

Roy Ahlfors kertoi, että klubime tämän vuoden keräystulos Yhteisvastuukeräyksessä oli 2097 euroa. Tikkurilan seurakunta kiitti meitä tästä hyvästä tuloksesta tarjoamalla täytekakkukahvit.

Risto Laitinen toi terveisä klubimme järjestämistä SM Golf 2019 kilpailuista, jotka pidettin kesäkuussa Master Golf -kentällä Espoossa. Klubimme sijoittui kilpailuissa hienosti kolmanneksi.

Ossi Leppänen kertoi Yalan kirjastoprojektista, jonka ensimmäinen vaihe alkaa olla selvä. Klubimme on avustanut projektia 2900 eurolla.

Presidenttimme kertoi, että klubimme on lupautunut järjestämään myös tällä kaudella intercity-kokouksen, johon kutsutaan mukaan Vantaan kaikki klubit 3.10.2019.

Tällä kaudella kokouksemme pidetään torstaisin parillisilla viikoilla ja ne alkavat klo 17.30. Kokoustila on kuitenkin varattu meille jo klo 17 alkaen vapaata yhdessäoloa ja keskustelua varten. Seuraavan kerran tapaamme torstaina 22.8.2019.