Vantaan Rotariklubin hallitus päätti peruuttaa tämän viikon (26. 11.) viikkokokouksen pahentuneen koronatilanteen ja pääkaupunkiseudulle asetettujen kokoontumisrajoitusten. Ohjelmaan merkitty Heikki Salumäen kokousesitelmä siirtyy vuoden vaihteen yli. Siis viikkokokouksiin palataan vuoden vaihteen jälkeen.
Ohessa on kevätkautta koskeva kokous- ja esitelmäkalenteri. Pyytäisiin jo nyt varaamaan ja ehdottamaan kiinnostavia esitelmiä, jotta kevätkausi saadaan juohevasti käyntiin.
Vantaan Rotaryklubin viikkokokouslista täydennettäväksi ja esitelmäajat ja -aiheet varattaviksi
Nyt asetetut koronamääräykset ja -rajoitukset ovat voimassa kolme viikkoa. Jos tilanne paranee ja uusia määräyksiä ei tehdä tai ei jatketa vallitsevaa tilannetta, on 14.12. päivälle merkitty joulukonsertti mahdollista pitää (ohessa liite). Siihen varautuen pyydän sitovat ilmoittautumiset konserttiin osallistumisesta allekirjoittaneelle (markku.puustinen@elisanet.fi) tai sisar Pirjolle (pirjo.ranataniemi@hotmail.com). Lipun hinta konserttiin on 15 euroa, joka maksettaisiin vasta konsertin varmistuttua tai konsertin jälkeen. Jos konsertti on mahdollista pitää, sinne pääsee vain rajoitettu määrä yleisöä (noin 85 hlöä) turvaetäisyyksiä noudattaen.
Edellisessä viikkokokouksessa (12.11.) pidetyn vaalikokouksen päätöksistä tulee jäsenille lähipäivinä erillinen tiedote ja kokouspöytäkirja lähetään pöytäkirjantarkastajille.

Vantaan Mieskuoro Vantasian joulukonsertti

Vantaan Mieskuoro Vantasian joulukonsertti Pyhän Laurin kirkossa 14.12.2020 klo 18 ja 20.