Hyvät rotarit!
Tämä päättyvä toimintakausi oli vaikea, hyvin vaikea se oli myös jäsenistölle kokoontumisten kokonaan tyrehdyttyä. Kovasti toivon uuden kauden alkavan turvallisimmissa oloissa – ollaan optimisteja
Sitä ennen:
Jäsenrekisterimme pitää saattaa ‘lailliseen’ tilaan. Rekisteri on tarkoitettu vain jäsenistön ja rotareiden käyttöön, mutta siitä huolimatta rekisterin em. käytölle tarvitaan jokaisen jäsenen suostumus. Suostumusta koskeva tiedote ja allekirjoituslomake on lähetetty kullekin jäsenelle erikseen. Vastauksen toivon saavani allekirjoitettuna (jäsenrekisterikäyttöä koskevan suostumuksen tai ei-suostumuksen kanssa) mielellään mhdollisimman pian. Piirin ohjeen mukaan asia olisi pitänyt olla merkittynä rekisteriin kesäkuun puoleen väliin mennessä. Aikataulu oli liian tiukka, mutta asia saadaan tällä tavalla hoidettua myöhästyneenä.
  • Allekirjoitetun suostumuksen voi skannata suoraan minulle tai lähettää sähköpostissa saman asian sisältävän s-postiviestin.
  • Jäsenrekisteripäivityksen teen heinäkuun loppuun mennessä.
  • Asia on hyvin tärkeä.
Ympäristöasiat ovat kasvavasti rotareiden agendalla. Tiedote ja kutsu ympäristökeskuksen järjestämään koulutukseen lähetettiin sähköpostitse.Teemana on  ‘ympäristökoulutuksesta uusia mahdollisuuksia klubiprojekteiksi’. Ilmoittautuminen koulutukseen 30.6 mennessä. Tämä on mielenkiintoinen mahdollisuus.
Klubi lahjoitti Tikkurilan lukioon yhden (150 euroa) ja Varian maalarilinjalle kolme (50 euroa) stipendiä lahjakkaille oppilaille
Tulevan kauden hallitus sekä jäsenluettelomme (42 jäsentä) on lähetetty jäsenillemme sähköpostina.
Kolmen työryhmän työ siirtyy seuraavalle kaudelle hyväksymiskäsittelyyn ja toimenpiteisiin.
PRH:n yhdistyspäivitykset tehdään ennen seuraavan kauden alkua.
Uuden presidentin alustava ilmoitus: Uusi toimintakausi alkaa 5.8 (hallituksen etäkokouksella)  ja sen jälkeen joka toinen torstai viikkokokouksina normaaliin tapaan.
Lopuksi kiitän klubia mahdollisuudesta toimia Vantaan Rotaryklubin presidenttinä.
Hyvää kesää ja terveyttä kaikille klubin jäsenille,
tavataan uudella tulevalla kaudella.
Markku Puustinen
Presidentti