Vuositeema

Rotary Internationalin
vuositeema

Gordon McInally: Create Hope in the World

Rotary Internationalin vuoden 2023–2024 presidentti Gordon R. McInally  on valinnut vuoden teemaksi Create hope in the World, luodaan toivoa maailmaan.

Lisää vuositeemasta ja RI:n presidentin ajatuksista voit lukea täältä ja täältä.

Turku Kupittaan Rotaryklubin toiminta rotaryvuonna 2023–24

Kupittaan Rotaryklubin on toiminut uuden rotaryvuoden 2023–24 alkaessa 65 vuotta. Klubi on kolmanneksi vanhin Turun yhdeksästä klubista. Klubimme oli aikanaan myös ensimmäinen turkulaisklubi, joka sai jäsenikseen naisia.

Klubimme noudattaa toiminnassaan Rotary Internationalin ja Piirin 1410 viitoittamia suuntaviivoja.

Kupittaan Rotaryklubin tavoite on toimia RI:n presidentin vuositeeman – Create Hope in the World – ja piirin 1410 kuvernöörin teemojen mukaisesti.

Osallistumme aktiivisesti omien hyväntekeväisyyshankkeidemme, palveluprojektiemme, toteuttamiseen ja olemme mukana mahdollisuuksien mukaan Rotaryn yhteisten hankkeiden edistämisessä.

Tärkeitä hankkeita klubillemme ovat muun muassa Kerttulin palvelutalon keskustelu- ja lukupiiritoiminta, Turvallisuuspoliittinen ilta, nuorisovaihtotoiminta, RYLA (Rotary Youth Leadership Awrads) ja Asunnottomien yöhön osallistuminen.

Tavoitteemme on viestiä toiminnastamme avoimesti ja olla aktiivisessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa.