Perinteikäs rotarymotoristien kokoontuminen järjestettiin tänä vuonna Turussa 20.-22.8.2021.

Viikonloppu on nyt paketissa ja hyvin väki viihtyi. Ensi vuodeksi Poika matkaa Pihtiputaalle ja seuraavan vuoden motoristitapahtuman isännyys on vielä avoinna. Mihin matkaamme 2023?  Innokkaiden järjestäjäkandidaattien yhteydenotot suoraan Kaleville.

Paikkana 2021 oli Linnasmäki kokoushotelli, Turussa. Järjestelyjä hoiti Turku Kupittaan rotaryklubi ry.
Tapahtuma alkoi perjantaina iltapäivällä jo 14.00, jolloin ajon teemana oli maailmanmestarimme turkulainen Jarno ” Paroni” Saarinen. Vierailimme Ruissalon TT-radalla ja Paronin patsaalla sekä haudalla.

Lauantain ajoretken reittinä oli Naantali, Merimasku, Ritaripuisto, Louhisaaren kartano, Vehmaa, Kalanti, Uusikaupunki, automuseo, vanha postitie.

Lauantaina illalla syötiin hyvin ja Kalevi Kankaansyrjälle luovutettiin PHF monivuotisen sitoutuneen palvelun jansioista. Kiitos Kalevi. Lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä. Tai niinkuin Lotta Svärd järjestön tunnuslauseessa sanotaan. Vaadi aina enin itseltäsi.

Arpajaisissa oli niin hyvät palkinnot, että arpoja oli helppo myydä. Onneksi tamperelaisilla oli autokin mukana, että saivat kaikki palkintonsa kulkemaan.