Asunnottomien yö Turussa 17.10.2022

Asunnottomien yötä vietettiin valtakunnallisesti eri puolilla Suomea maanantaina 17.10. jo 20. kertaa. Turkulaiset rotaryklubit olivat mukana Turun tuomiokirkon edustalla järjestetyssä tapahtumassa, jonka vetovastuu oli tänä vuonna omalla klubillamme.

Rotaryteltalla kävi vilske koko kolmituntisen tapahtuman ajan, kun jaossa oli klubien avustuksella ja sitä täydentävällä piiriapurahalla hankittu suuret määrät muun muassa sukkia, T-paitoja, pitkiä kalsareita, leggingsejä, flanellipaitoja, toppahousuja, työhaalareita, -housuja ja -takkeja sekä pipoja, hanskoja, huiveja ja suklaapatukoita. Kiitos kaikille klubeille ja piirille samoin kuin mukana olleiden tapahtumaan jaettaviksi tuomista vaatteista. Apu löysi perille ja arviomme mukaan avunsaajia oli pitkälti yli toista sataa.

Lämmin kiitos kaikille tapahtumassa mukana olleille ja erityiskiitos omassa klubissamme hankkeesta vetovastuussa olleelle Hannalle ja hänen kanssaan tapahtumasta päävastuun kantaneelle Tainalle sekä mukana tapahtumassa olleille Antille, Mariittalle ja Tarjalle. Erityiskiitos myös Tokmannille, joka oli hinnoitellut ostamamme tuotteet niin, että tavaraa riitti jaettavaksi koko illan ajaksi – taisi tällä kertaa olla niin, että Mr Tokmannia paremmin hintaneuvotteluissa onnistui Taina.💪