Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin presidentti Holger Knaack on nimennyt presidenttivuotensa 2020-2021 teemaksi

Rotary Opens Opportunities | Rotary Avaa Mahdollisuuksia | Rotary Öppnar Möjligheter

Rotary-toiminta avaa mahdollisuuksia kehittää ja hyödyntää omaa johtajuutta ja auttaa toteuttamaan Rotaryn palveluideoita, joiden avulla parannetaan eri tavoin apua tarvitsevien elämää.

Rotaryt ei ole vain klubi, johon ihmiset liittyvät, vaan kutsu loputtomiin mahdollisuuksiin. Rotaryt luovat jäsenille kanavia, joiden kautta on mahdollista parantaa omaan elämäänsä ja niiden elämää, joita he auttavat palveluprojektien kautta!

Tampere Health & Environment Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Haluamme myös innostaa kaikkia tarkastelemaan ympäristökysymyksiä, jotka vaikuttavat terveyteen ja hyvinvointiin ympäri maailmaa, alkaen omasta elinympäristöstämme.

Kokoontumistiedot

Paikka: