Ilo esitellä

Ilkka Nikmo

D-1390 Piirikuvernööri

On ilo esitellä teille piirikuvernöörimme Ilkka Nikmo!

Ilkka on Aulin puoliso ja heillä on 3 aikuista lasta ja 4 lastenlasta.
Koulutukseltaan Ilkka on oikeustieteen kandidaatti ja varatuomari ja hän on toiminut mm. apulaiskaupunginsihteerinä, yleisenä oikeusavustajana, kaupunginlakimiehenä ja Mäntän kaupunginjohtajana.

Ilkka on ehtinyt myös hoitaa Rotarytehtäviä mm. presidenttinä, nuorisovaihtoasiamiehenä, rahastonhoitajana jne. Hän harrastaa ilmailua, matkailua,
laskettelua, kulttuuria ja tietysti Rotary-toimintaa.

Näin Ilkka kertoo:

Rotaryn ydinsanoman ”Palvelu itsekkyyden edelle” ohella ovat minulle tärkeitä. Hyvät, eettismoraaliset toimintatavat, kuten muiden kunnioitus ja arvostus.  Suvaitsevaisuus, rehellisyys, läpinäkyvyys ja tasapuolisuus sekä Neljän kysymyksen koe ja Singaporen julistus ovat edelleen ajankohtaisia.

Kansainvälisyys on mielenkiintoinen lisä, joten suosittelen (koronan helpottaessa) osallistumista RI:n kongresseihin, vierailuja klubeissa niin kotimaassa kuin ulkomaillakin sekä tutustumista Rotaryn Fellowship-ryhmiin.

Haluan ohjata, opastaa ja innostaa klubeja, jotta Rotaryn näkyvyys kohenisi ja vaikuttavuus paranisi niin, että rotarien harjoittama palvelutoiminta tulisi paremmin ihmisten tietoon paikallisesti ja koko piirin alueella.

Rotaryn päämääriin ja strategian toteutumiseen tähtäävät, toimikauden 2020 – 2021 painopistealueet piirissämme 1390 ovat:

• * Elävät klubit,
  • * Keskinäinen luottamus
  • * Kestävä kehitys

JÄSENMÄÄRÄN MYÖNTEINEN KEHITYS ON PAINOPISTEIDEN TAUSTALLA!

Onnittelen Tampere-Lielahti Health and Environment -satelliittiklubin jäseniä hienosta avauksestanne ja toivotan teille antoisaa ja tapahtumarikasta rotaryvuotta!

Kokoontumistiedot

Paikka: