Keitä olemme

Tampere Health & Environment satelliittiklubi on aktiivinen tamperelainen rotaryklubi osana Tampereen Lielahden rotaryklubia. Kokoonnumme joka kuukauden viimeinen tiistai klo 17 alkaen ravintola Sasorissa tavaten toisiamme, kuunnellen kiinnostavia esitelmiä ja suunnittelemassa hyvää edistäviä asioita omalle paikkakunnallamme. Käymme myös vierailemassa erilaisissa kohteissa, tuemme kansainvälisen Rotaryn humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Klubimme on perustettu heinäkuussa 2020. Olemme osa piiriä 1390.

Tässä uusi esittelyvideomme:

Työtä lasten ja nuorten hyväksi

Olemme mukana tukemassa ponnisteluja lasten ja nuorten tulevaisuuden hyväksi ja mietimme erilaisia tapoja toteuttaa tätä tavoitettamme.

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Pelkästään tähän työhön Rotary on suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 1,2 miljardia US-dollaria.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka: