Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Matkalippu tulevaisuuteen
Raision ja Ruskon 9. luokkalaisille suunnattu työelämään tutustuminen ja valmistaminen yhdessä koulujen ja vanhempainyhdistyksen kanssa. Mukana Maunun koulu Ruskolta ja Vaisaaren koulu Raisiossa yhteistyönä Rasiion klubin kanssa.

Virkistyspäivät ikääntyneille
Järjestämme vanhuksille kesällä lettukestit makkaranpaiston ja haitarimusiiin kera. Talvella käymme laulamassa joululauluja ja koristelemassa kuusen vanhainkodissa.

Naulakko-keräys
Järjestämme vaate- ja kodintarvikekeräyksen Raision seurakunnan ylläpitämään ’Naulakko’-varastoon.

Itämeren suojeluhanke
Osallistumme Itämeren suojeluhankkeen sinilevähavainnointiin sekä yliopiston meduusahavainnointiin.

Lähiympäristön siivoushanke
Osallistumme roskaisuuden vähentämiseen järjestämällä siivoustalkoot, joissa siivotaan yleisiä alueita, kuten tienvarsia, leikkikenttiä, pururatoja tai uimarantoja.

Vapaaehtoistyön päivä
Osallistumme Rotary-piirin Vapaaehtoistyön päivään.

RYLA-projekti
Lähetämme nuoria aikuisia RYLA-koulutukseen (Rotary Youth Leadership Awards) oppimaan eettisestä johtajuudesta, kokemusasiantuntijuudesta, kuulemaan inspiroivia puheenvuoroja ja paljon muuta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Hotelli Ravintola Martinhovi, Martinkatu 6, 21200 Raisio

Aika:
Kokousaika kuukauden 1. ja 3. perjantai

Klubin viikkokokoukset pidetään kuukauden ensimmäisenä perjantaina ravintola Martinhovissa alkaen klo 12.15 lounaalla kokousajan ollessa 12.45 – 13.45.
Lisäksi kuukauden kolmantena viikkona kokous pidetään torstaisin klo 16.00 paikkana Aimo Aaltosen Hammaslaboratorio, osoite Mäensyrjä 5, Raisio.
Molempia kokouksia voidaan lisäksi pitää myös erilaisten tapahtumien tai vierailujen merkeissä.
Tarvittaessa hallitus kokoontuu klo 11:45 - 12:15.