Hyvät rotary-sisaret ja -veljet,

Toivottavasti kaikki voivat edelleen hyvin ja olette nauttineet aurinkoisesta viikonlopusta.

Vaikuttaa lupaavasti siltä, että Suomessa on tehty oikeita päätöksiä koronaviruksen aiheuttaman pandemian vaikutusten hillitsemiseksi. Hienoa on myös se, että valtaosa suomalaisista on ymmärtänyt asian vakavuuden ja noudattanut hyvin viranomaisten antamia ohjeita ja määräyksiä.

Tästä huolimatta taistelu koronavirusta vastaan on vasta alussa ja meiltä kaikilta kysytään sitkeyttä myös tulevina viikkoina tässä taistelussa.

Keskustelimme hallituksessa Klubimme omien jäsenten mahdollisesta avuntarpeesta asioiden hoitamiseen liittyen.

Mikäli Sinä, hyvä jäsenemme, tarvitset apua minkä tahansa asian hoitamiseen vallitsevassa poikkeustilanteessa, niin älä epäröi pyytää apua meiltä muilta jäseniltä. Samoin, jos tuttavapiirissäsi on joku, joka tarvitsee apua, niin pyydämme ilmoittamaan myös siitä esim. vastaamalla tähän meiliin. Olen varma, että meistä moni auttaa tässä tilanteessa mielellään.

Nyt meillä kaikilla on tilaisuus lähettää Timo Peltolalle onnittelutervehdyksiä, sillä Timo täytti 1.4.2020 kunnioitettavat 80 vuotta.

Lämpimät onnittelut, Timo Porvoo Läntinen – Borgå Västra Rotaryklubin puolesta !

Minun piti tämä Timon merkkipäivän oikeellisuus erikseen Timolta varmistaa, sillä kuten kaikki tiedämme, niin Timo on erinomainen ja nuorekas esimerkki siitä, että iän karttuminen ei ole mikään este aktiiviselle vaikuttamiselle ja harrastamiselle.

Klubin hallitus on tehnyt mm. seuraavia linjauksia

– Jatketaan pidättäytymistä fyysisistä tapaamisista myös aiemmin päätetyn 9.4. jälkeenkin toistaiseksi.

– Selvitetään eri mahdollisuuksia järjestää yhdistyksen kevätkokous ja takkailta

– Muut sovitut ohjelmat siirretään tulevaisuuteen

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja nautitaan lämpenevästä keväästä !

Harri Koponen,

klubipresidentti