Orimattilan klubin julkaisusta lainattua:

Mäntsälän rotaryklubi, naapuriklubimme piirirajan eteläpuolelta, vieraili torstaikokouksessamme pääsivät lopulta perille ja yhteisen aterian ääreen. Illallisen jälkeen siirryimme alakerran isompiin kokoustiloihin kahville ja illan virallisempaan osuuteen.Presidenttimme Hannu Härkönen toivotti vieraat tervetulleiksi ja kertoi hieman kuluneesta vuodesta sekä siitä, kuinka Rotaryn vuositeema ”Create hope in the world” on ollut siinä mukana. Hannu on jopa säveltänyt teemaan laulun ja tehnyt siitä videon (kuvien alla).Hannun jälkeen Mäntsälän Past-presidentti Timo Helenius kertoi Mäntsälän kuulumisia ja kutsui meidät vastavierailulle Mäntsälään, jossa klubi kokoontuu Juustoportissa keskiviikkoiltaisin. Presidenttien tervehdysten jälkeen keskustelimme varsin vilkkaasti siitä, miten saisimme Rotaryn hyvää viestiä levitettyä nuoremmillekin, jotta saisimme heitä enemmän mukaan toimintaan.Lupasimme tehdä lähitulevaisuudessa vastavierailun Mäntsälään, ja pitää naapuriyhteyttä yllä jatkossakin. Olihan mukava ilta!