Hyvät Tampere-Lielahden Rotarit!

Tiedoksi Mäntän Rotaryklubin kutsu ja mahdollisuus juhlistaa itsenäisyyspäivää arvokkaalla tavalla jo itsenäisyyspäivän aattona!
Mäntän Rotaryklubi järjestää perinteisen itsenäisyysjuhlan itsenäisyyspäivää edeltävänä iltana eli 5.12. klo 19 alkaen Mäntän Klubin arvokkaissa tiloissa.

Juhlapuhujana on Satakunnan lennoston komentaja, eversti Aki Heikkinen.Ohjelmaan kuuluvien puheiden, kuorolaulun ja kolmen ruokalajin illallisen jälkeen vuorossa on tanssia orkesterin säestämänä.

Ennen juhlaa tarjolla tutustuminen taidemuseoon ja sen näyttelyihinkaupungin tarjoaman kahvin kera, jonne olette myös tervetulleita – sekä museokäynnin jälkeen Mäntän KIubin yläkerran saliin, jossa on glögihetki ennen juhlan alkua, jolloin on tilaisuus vaihtaa ajatuksia muiden paikalle saapuneiden rotarien kanssa.
Juhlaan osallistujat tukevat samalla klubimme hyväntekeväisyys- ja palveluhankkeita. Mahdollinen juhlan tuotto kohdennetaan veteraanien ja heidän seuralaistensa juhlaan osallistumiseen sekä oppilaitosten oppilasstipendeihin.
Itsenäisyyttä kannattaa juhlia, joten tulkaa siis juhlimaan kanssamme Mänttään!
Tarkempaa tietoa löytyy oheisesta kutsusta ja sen liitekirjeestä sekä nettisivuiltamme.
Ilmoittautumiset mielellään 25.11. mennessä Mäntän Klubille, jossa voi myös majoittua.
Rotaryterveisin
MÄNTÄN ROTARYKLUBI