Kartta latautuu...

10.06.2020

Tapahtumapaikka
Tampereen Suomalainen Klubi

Sääntömääräinen kevätkokous järjestetään Tampereen Suomalaisen klubin Marskin salissa, jossa istumapaikat voidaan järjestää mahdollisimman väljästi.

Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden liittyä kokoukseen Zoom videoyhteydellä. Etäkokouslinkki: https://us02web.zoom.us/j/84929588895?pwd=d3V2aEttaW5ZT3BnTlVwRUMwOE1DUT09​. Sihteeri on toimittanut kokouksen salasanan sähköpostikutsun yhteydessä.

Etäyhteydellä kokoukseen liittyvät jäsenet voivat mahdollisissa äänestyksissä välittää äänensä sihteerin sähköpostiin (kimmo.liuhtonen@saunalahti.fi).

Osana sääntömääräisen kevätkokousta suoritamme vitjojen luovutuksen – ilman erityisiä seremonioita.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu (ei noutopöydässä vaan erillisessä tarjoilupisteestä yksittäisannoksina tarjoiltuna).

Tarjoiluja varten pyydämme paikalle saapuvia ilmoittautumaan sihteerille!

Esityslista

LIITTEET: