Yhteiset projektit

Osallistumme piirimme yhteiseen Rotary Day -päivään. Rotary Day on tapahtuma, jossa kerromme sekä Rotaryn että klubimme toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstämme ja projekteistamme. Myymme tapahtumassa tuotteita, joilla rahoitamme palvelu- ja hyväntekeväisyystoimintaamme.

Seuraa toimintaamme. Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme näihin yhteisiin tapahtumiin näillä sivuilla.

Yhteisiä projekteja vuosien varrelta

Intian kouluprojekti 2016

Klubimme osallistui Intian Ichalkaranjissa olevan koulun avustamiseen yhdessä Rotarypiirimme 1430 kanssa. Kokonaiskustannuksiltaan noin 51 000 USD projektissa koululle hankittiin koulubussi, varustettiin tietokoneluokka ja rakennettiin WC.

Pietarin katulasten hammasprojekti 2014

Klubimme osallistui yhdessä suomalaisten klubien ja yhteistyökumppanien kanssa
Pietarin ”katulasten hammasprojektiin”, jossa 8 suomalaista hammaslääkäriä yhdessä amerikkalaisten ja venäläisten kanssa suoritti 3 päivän aikana 1316 operaatiota 408 lapselle.
Projekti suoritettiin täysin väliaikaisissa tiloissa. Projektista on myös video YouTubessa.

Napallyn koulun projekti Intiassa 2011

Klubimme osallistui myös Napallyn koulun rakennusprojektiin Intiassa Kolkatan (ent. Calkutta) lähistöllä

Kokoontumistiedot

Paikka: