Keitä olemme

Laukaan Rotaryklubi on aktiivinen rotaryklubi. Kokoonnumme pääsääntöisesti tiistaisin klo 18 Kylpylähotelli Peurunkaan tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme.

Kuukauden ensimmäisen tiistaina pidämme lounaskokouksen Ravintola Rosannessa klo 13. Käymme myös vierailemassa erilaisissa kohteissa. Tuemme kansainvälisen Rotaryn humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Klubimme on perustettu 23.05.1970. Kummiklubimme on ollut Suolahden Rotaryklubi. Olemme osa piiriä 1390

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Pelkästään tähän työhön Rotary on suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 2,4 miljardia US-dollaria.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,4 miljoona jäsentä 46 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 9 600 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kylpylähotelli Peurunka
Peurungantie 85
41340 Laukaa

Aika:
Klubikokous tiistaisin klo 18:00.

Lounaskokous kuukauden ensimmäisenä tiistaina Lounasravintola Rosannessa, Laukaantie 24, klo 13:00.

Ellei toisin mainita.