Tapahtumia

Klubin tapahtumia

Klubimme jakaa vuosittain Lapuan joulumessuilla 200 litraa riisipuuroa vapaaehtoista maksua vastaan, Kertynyt tuotto käytetään vaihto-oppilaiden hyväksi.

19.11.2022 jaoimme koronakatkoksen jälkeen taas Lapuan joulumesujen kävijöille 250 litraa riisipuuroa. Maksu oli vapaaehtoinen ja kaikki tuotto, mitä puurosta saatiin menee vaihto-oppilaiden hyväksi. Jonoa riitti aina puoli yhteen saakka.  Suuri kiitos myös sponsoreille .

21.11.2020 Olimme jakamassa kaupungin ja Lapua yrittäjien tarjoamaa joulupuuroa Pyhälahden aukiolla. Sää suosi ja puuroa riitti kaikille nälkäisille.

30.10.2020 Vierailimme Kauhavan lentokonepuistossa, jossa eversti (evp) Kari Janhunen esitteli meille kaikki sinne kootut koneet.

Yhteisprojektin esittely. Tarvittaessa alasivu ja linkki sivulle.

21.11.2020 Olimme jakamassa kaupungin ja Lapua yrittäjien tarjoamaa joulupuuroa Pyhälahden aukiolla. Sää suosii ja puuroa riitti kaikille nälkäisille.

Klubin tapahtumia

Kokoontumistiedot