Kanta-Hollolan Rotaryklubi

Perustettiin v.1958 Lahden ympäristön klubiksi ja nimi on siltä ajalta, jolloin Hollola, Orimattila ja Nastola olivat klubin toiminta-alueita. Nykyisin jäsenet ovat melkein kaikki lahtelaisia. Vanha nimi on kuitenkin haluttu säilyttää. Kokoonnumme kesäaikaa lukuunottamatta keskiviikkoisin Lahden satamaan Sibelius-talon viereen Bistro&Bar Kokkaan lounaskokoukseen tapaamaan toisiamme, kuulemaan kinnostavia esitelmiä eri ammattialoilta, harrastuksista ja ajankohtaisista asioista meiltä ja muualta.

Osa kokouksistamme on  netissä, kuten yhteiskokouksemme englantilaisen Worcesterin Rotaryklubin kanssa. Vierailemme lähistöllä olevissa teollisuuden, kaupan ja kulttuurin kohteissa. Kokouksiimme ja vierailuihin ovat myös avecit tervetulleita.

Tuemme Rotary Internationalin kansainvälisiä projekteja ,                                                    sekä osallistumme muiden  Rotaryklubien                                                                 kanssa paikallisiin tukiprojekteihin.