Kantaa-Hollolan Rotaryklubi perustettiin v.1958 Lahden ympäristön rotariklubiksi. Nimi on siltä ajalta, jolloin Hollola, Orimattila ja Nastola olivat klubin toiminta-alueita. Nykyään klubi on jäsenistöltään suurimmaksi osaksi lahtelainen, mutta vanhan nimen olemme halunneet säilyttää. Kokoonnumme kesäaikaa lukuun ottamatta keskiviikkoisin Lahden satamassa Sibelius-talon viereisessä Bistro & Bar -Kokka ravintolaan lunaskokoukseen tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä eri ammattialoilta, harrastuksista ja päivänpolttavista kysymyksistä. Yhteydenpitomme englantilaisen Worcesterin Rotaryklubin kanssa käydään nettiyhteydellä. Vierailuilemme myös lähiympäristön kaupan ja teollisuuden kohteissa,  joissa kuulemme alan viimeisiä näkymiä. Useimmat vierailumme sekä viikkokokoukset ovat avec -tilaisuuksia.

Tuemme Rotary Internationaalin kansaivälisiä humanitaarisia projekteja, sekä osallistumme muiden paikkakunnan Rotaryklubien kanssa eri tavoin paikallisiin tukiprojekteihin.