Ilo esitellä

Tällä sivulla tulemme esittelemään palveluprojektejamme, yhteistyökumppaneitamme sekä klubin uusia ja vanhoja jäseniä!

Rotaryklubin lahjoittama minigolfrata pystytettiin ensin urheilukentän viereen, mistä se siirrettiin nykyiseen paikkaansa Kylpyläsaareen.

OP-Ringiksi nimetty XC-pyörärata toteutettiin yhteistyössä Haapaveden Rotaryklubin ja Haapaveden Urheilijoiden kanssa Lumimaan ulkoilualueelle.

Tuotamme vuosittain Haapaveden tapahtumakalenteria, jonka tuoton käytämme lyhentämättömänä paikkakunnan nuoriso- ja humanitääriseen työhön. Yllä vuoden 2022 kalenterin kuvien tekijöitä ja kuvakilpailun satoa.

Paikallisena palveluprojektina Haapaveden Rotaryklubi osallistuu Paakkilan vanhan pappilarakennuksen kunnostustyöhön talkoilemalla sopivia pieniä väliurakoita.

Vuoden 2023 Haapaveden tapahtumakalenteri toteutettiin yhteistyössä Haapaveden Salopartion kanssa. Kalenteriprojektin tuotto, n. 2500€ lahjoitettiin partiolaisille!