Keitä olemme

Future Maker toteuttaa ja kehittää RotaKids toimintaa omassa ympäristössään. Kohderyhmään kuuluvat lapset ja lasten vanhemmat. Toiminnan lähtökohta on lasten kuuleminen ja osallistava toiminta.

Future Maker on satelliittiklubi ja se perustettiin alkuvuodesta 2024. Isäntäklubimme on Tammer Nova Tampereella. Satelliittiklubi toimii isäntäklubinsa sisällä ja sen jäsenet ovat myös isäntäklubin jäseniä.

Satelliittiklubi toteuttaa yhteisiä rotaryarvoja ja noudattaa rotaryklubeja koskevia sääntöjä Satelliittiklubilla on omat tavoitteet, toimintasuunnitelma ja budjetti, sekä omat hankkeet ja kokoukset.

Harrastus, jolla on tarkoitus

Tavoitteenamme on saada lasten ääni kuuluville. Tätä varten luomme erilaisia tapoja välittää lasten ajatuksia ja mielipiteitä aikuisille, vanhemmille, ammattilaisille ja päättäjille.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,4 miljoona jäsentä 46 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Viime vuosina jäsenet ovat tehneet noin 47 miljoonaan tuntia vapaaehtoistyötä vuodessa. Globaaleihin hyväntekeväisyyshankkeisiin on lahjoitettu noin 333 miljoonaa dollaria joka vuosi.

Kokoontumistiedot

Paikka:
    Säännölliset kokoukset etäkokouksina. Muiden kokousten paikka sovitaan tapauskohtaisesti.

Aika:
    Kuukauden viimeinen maanantai klo 19-20 ja hankkeissa erikseen sovittavina aikoina.