Vuosaaren Rotaryklubi vieraili Helenin Vuosaaren voimalaitoksilla.

Esittelijänä toimi voimalaitospäällikkö Jyrki Hanioja.

Kuulimme ajankohtaista asiaa muun muassa suunnitteilla olevaan biolämpölaitokseen liittyen.

Helen on luopumassa kivihiilen käytöstä viimeistään vuonna 2029 hallituksen linjauksen mukaisesti. Hanasaaren voimalaitos on tarkoitus sulkea vuoden 2024 loppuun  mennessä, ja sen lämmöntuotanto korvata ylijäämälämmön kierrättämisellä lämpöpumpuilla, lämmön varastoinnilla ja biomassalla.

Lisää Vuosaaren biolämpölaitoksesta Helenin sivulla.

Hurjat kypärämiehet – Vuosaaren Rotaryklubin jäseniä tutustumassa Helenin Vuosaaren voimalaitoksiin. Esittelijänä toimi voimalaitospäällikkö Jyrki Hanioja.

Vuosaaren Rotaryklubin jäseniä tutustumassa Helenin Vuosaaren voimalaitoksiin. Tässä ollaan voimalaitoksen valvomossa.

Vuosaaren Rotaryklubin jäseniä tutustumassa Helenin Vuosaaren voimalaitoksiin. Mielenkiintoista asiaa ja vierailla riitti kysymyksiä.