Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
17.09.2022
10:00 - 13:00

Lauantaina 17.9.2022 Tampere-Hervannan rotaryklubi kokoontuu reippailemaan Hervannan siisteyden edistämiseksi. Tarkoituksena on nauttia syyssäästä ja hyvästä seurasta Hervannan ulkoilureittejä kiertäen, samalla keräten roskat pois luonnosta.

Kokoontuminen lauantaina 17.9.2022 kello 10.00 Suolijärven uimarannan parkkipaikalla, joka toimii tukikohtana koko päivän ajan. Kierroksen jälkeen tarjolla pientä välipalaa. Tilaisuus on kaikille avoin, voit siis pyytää mukaan puolisosi, lapsesi tai vaikka rotarytoiminnasta kiinnostuneen kaverin. Hanskat ja jätesäkit klubin puolesta tarjolla, riittää kun tulet itse paikalle. Voit tulla myös myöhemmin mukaan, tulla vain hetkeksi tai useammaksi tunniksi.

Tapahtumalla osallistumme World Cleanup Day -siivoustempaukseen:

World Cleanup Day eli Maailman siivouspäivä on maailmanlaajuinen yhden päivän kestävä ympäristön siivoustempaus – siis siivoustalkoopäivä. Tapahtuman pääorganisaattori on Let’s do it!, joka on Virossa vuonna 2008 perustettu ja rekisteröity yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon säätiö. Sittemmin siivoustalkoopäivä on levinnyt ympäri maailmaa ja mukana on yli 150 valtiota.