Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
17.08.2022
17:00 - 21:00

Hervannan rotariklubin viikkokokous pidetään keskiviikkona 17.8.2022 klo 17 alkaen Tampereen seurakuntien Aitokeskuksessa (www.tampereenseurakunnat.fi) osoitteessa Kirjoniementie 15. Aitokeskus sijaitsee luonnonkauniissa ja rauhallisessa ympäristössä Näsijärven rannalla, noin 25 kilometriä Tampereen keskustasta. Kokous on avec tilaisuus, joten myös puolisot ovat lämpimästi tervetulleita.

Tampereen seurakuntien viestintäjohtaja Eva Wäljas pitää alustuksen aiheesta: Tampereen seurakunnat – odotukset, mielikuvat ja vuorovaikutus. Alustuksen pohjalta on mahdollisuus keskusteluun. Seurakunnat tarjoavat kokouksen yhteydessä suolaisen iltapalan sekä halukkaille mahdollisuuden saunoa. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään perjantaihin 12.8. mennessä Timolle. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan ruokarajoitteista sekä halukkuudesta saunoa. Saunojille talo tarjoaa myös pyyhkeen, joten sitäkään ei tarvitse ottaa kotoa mukaan.