Keitä olemme

Olemme Seinäjoen vanhin Rotary klubi. Kuulumme Suomen suurimpaan, noin puolet Suomesta kattavaan Piiriin nro 1385. Kattojärjestömme on kansainvälinen Rotary International.

Vaikka olemme perinteikäs järjestö, emme kuitenkaan ole jääneet kiinni menneisyyteen. Uudistamme toimintaamme; uudistumme ja pysymme ajassa mukana. Toimintamme on suunniteltu vastaamaan paikallisiin ja kansainvälisiin tarpeisiin. Olemme mukana monessa.

Edistämme paikallisesti yritysten ja yksilöiden hyvinvointia erilaisilla projekteilla. Nuorisoon liittyvä puhetaitokilpailumme on vuosittainen kilpailumme, jossa meillä on yhteistyökumppaneina Etelä-Pohjanmaan liiton lisäksi yrityksiä, ammattilaisia ja opettajia- Teemme yhteistyötä Seinäjoen toisen klubin kanssa lähettämällä vaihto-oppilaita maailmalle ja ottamalla heitä vastaan. Aktivoimme perheitä, lapsia ja opiskelijoita mukavilla tempauksilla.

Pääset toimintamme kautta vaikuttamaan sekä paikallisesti, että kansainvälisesti. Saat ystäviä ja liiketuttavia ympäri maailmaa.

Tule mukaan toimintaamme. Tuo mukanasi ystäviäsi.

Tehdään hyvää rennolla otteella ja viihdytään yhdessä.