Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
28.11.2020

Keskustori

Seinäjoen Rotaryt esittelevät toimintaansa Seinäjoen uudella torilla.

Kerromme mm. näistä

• Esittelemme ShelterBox-telttaa, joka on kotipesämme torilla ja Rotary järjestömme kriisiavun tuote. Tätä täydellistä selviämispakettia avustustyöntekijämme vievät mukanaan avustuskohteisiin. Kerromme halukkaille isää siitä missä teemme kriisityötä ja miten se on organisoitu ja tietysti sitä miten mukaan pääsee.
  • Kerromme nuorisovaihdosta ja miten kaikki toimii. Toivomme, että opiskelukiireistä huolimatta saamme paikalle myös vanhoja vaihto-oppilaita.
  • Kerromme ”End Polio Now -ohjelmastamme. Miten olemme saaneet maailmanlaajuisella rokotusohjelmallamme Polion katoamaan maailmasta lähes täysin ( vain afganistanin ja Pakistanin sota-alueet ovat enää haasteenamme
  • Kerromme rauhantyöstä ja Ruotsin Lundissa sijaitsevasta yliopistostamme, jossa koulutusta voi saada
  • Kerromme siitä millaisia ihmisiä maailmalla joukkoomme kuuluu ja kuinka antoisaa toimintamme on. Kuinka auttamisesta tulee hyvä mieli ja se mitä lahjoitamme menee lyhentämättömänä aina suoraan sinne mihin sen ohjaamme.

Myynnissä joulupuuroa ja sekahedelmäkeittoa, jätkänkynttilöitä ja aurinkokennovalaisimia.

• Puuro sekä sekahedelmäkeitto ovat laktoosittomia ja gluteenittomia.  Voit ostaa puuroa myös mukaan tai tuliaisiksi vanhemmalle väelle, joka ei tohdi tapahtumiin itse tulla.
  • Tuotto nuorisovaihtoon, ShelterBox-tukeen ja poliokampanjaan.

Tervetuloa Mukaan kaikki!