Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
04.04.2022

Suuntaamme katseita kohti tulevaisuutta!

Entinen jäsenemme Heidi-Maria Akkala (Panula) on nykyään Finlandia Hallin rk:n satelliittiklubi Impactin jäsen.  Hän kertoo miten tällainen klubi toimii ja miten se perustetaan. Ja toinen esitys on hyvin ajankohtainen.  Heidi-Maria on myös monipiiriorganisaation RotaKids jäsen.

Samalla kuulette lisää miten AG Anne Laasasen ja presidentin tähän asti työstämä projekti Rota for Kids liittyen etenee.  Tapahtuma on tarkoitus järjestää pääsiäislauantaina 16.4.

Tuleva presidentti Hannu Ylitalo kertoo muutaman sanan Petsiin liittyen ja ottaa samalla vastaan ajatuksia/toiveita ensi kautta ajatellen.

Aloitamme normaalisti klo 17:00 ruokailun merkeissä ja kokouksemme alkaa klo 17:30.  Esityksiä voi seurata myös klubin zoom linkin kautta.