Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
24.01.2021

Tässä tilanteessa Venanzia Rizzi haluaa järjestää vierailunsa virtuaalisesti.
Hän oli toivonut tapaamista, mutta ei halua asettaa ketään meistä vaaraan. Hän haluaa kuitenkin tavata ja keskustella tärkeästä rotarytoiminnasta ja toivoo runsasta osallistumista.
Mahdollisuuksien mukaan yritämme järjestää vielä myöhemmin keväällä fyysisen vierailun.
AG:mme Iina Åman on järjestänyt virtuaalikokouksen yhdessä Venanzian kanssa, joten jokainen pääsee mukaan omalta koneeltaan. Lähetän kokouskutsun kaikille vielä maililla ja liitän mukaan linkin, jonka Venanzia meille on laittanut.
Huomioikaa, että kyseessä on ZOOM -linkki joka toimii hieman eri tavoin kuin meidän normaali kokouslinkkimme. Jos sinulla ei ole ZOOM:ia ladattuna omalle koneellesi saat sen puhelimeesi Play-kaupasta tai koneellesi täältä:
Kokous poikkeuksellisesti sunnuntaina 24.1. klo 18.00 (alla zoom-linkki ja ohjeet),
Lähetän kaikille Iinan minulle lähettämän linkin.
Sen avulla voimme liittyä etäkokoukseen omilta päätelaitteiltamme.
Kun avaat linkin, pääset Jaakko Panulan meille laatimiin ohjeisiin.
Jos tarvitset apua, Jaakko Panula on luvannut auttaa etukäteen, eli ole häneen tarvittaessa hyvissä ajoin yhteydessä.
Käy katsomassa ohjeet jo nyt.
D 1385 Zoom-etäkokoushuone kuvernöörin klubivierailua varten:
Tapaamisiin sunnuntaina!

Nähdään pian