Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
03.05.2021

Alma

Tervehdys  teille rotarysiskot ja veljet.

Aloitamme ruokailulla. Kokoonnumme ruokailemaan jo klo 17.00 ja kuuntelemme samalla Iinan esitelmää viestinnän sanoittamisesta. Iina kertoo meille Miten kirjoitetaan hyvää sisältöä; sujuvaa ja kiinnostavaa tekstiä. Tästä on hyötyä monessa joten tervetuloa kaikki mukaan.

Iinan koulutus loppuu klo 18.00 Sen jälkeen käymme koulutuksen annin läpi ja kerron muutamat uutiset.  Pääsemme poikkeuksellisesti lopettamaan jo aiemmin klo 18.30.

Linjat hybridikokoukseemme avataan hyvissä ajoin. Olette saaneet sähköpostiinne suorat linkit koulutukseen

Emme pysty jakamaan ruutua Alman istunnon lisäksi toiseen Zoom istuntoon. Linkin omaan Alman yhteyteemme löydätte omalta sivultamme jäsenille välilehdeltä ja sinne kirjautumalla.

Tervetuloa kaikki mukaan!

Presidentti