Klubin presidentti Marko kertoi porilaisten klubien presidenttien kokouksesta muun muassa: Syysseminaari Urjalassa 14.09.2019. Marko ja Kari menossa. Säätiöseminaari Porin Suomalaisella klubilla to 17.10.2019 klo 18.00-20.30.
Tarkoitus järjestää Porissa RYLA yhdessä. Porin klubit eivät järjestä yhteistä POLIO-päivää. Silakkasoutu su 6.10.2019 Helsingissä.
Karin tietoisku 2: TRF = The Rotary Foundation. Tavoite: Mahdollistaa rotareille kansojen välisen ymmärryksen, hyvän tahdon ja rauhan edistäminen. Tehtävä: Parantaa terveyttä, tukea koulutusta ja lievittää köyhyyttä. Tärkein
globaali tavoite: Polion hävittäminen maapallolta.
Jani Peltonen teki medianäkyvyyden johdosta lahjoituksen PolioPlus-rahastoon, jonka Kari tällä kerralla triplasi. Mauri Lehto teki myös lahjoituksen – syntymäpäivänsä kunniaksi ! TRF kiittää !
Jaakko Tuomola (Turun Aamuvirkut Rk) kertoi Kiinan historian vaiheista.
PS. Karin tietoisku1 viime kokouksessa: RIDE = Rotary International Director Elect. Meidän vyöhykkeemme RIDE on keväällä valittu Virpi Honkala Raahen Rk. Hän on Karin kuvernöörikollega kaudelta 2009-2010 ja vieraillut
klubissamme. Hänen kautensa Boardin jäsenenä kestää kaksi kautta, 2020-2021 ja 2021-2022