Puhdas vesi, sanitaatio ja hygienia ovat terveellisen ympäristön ja hedelmällisen elämän perusedellytyksiä.

Rotarysäätiö muuttaa maailmaa myöntämällä apurahoja projekteihin ja aktiviteetteihin ympäri maailmaa ja lähialueellesi.

WASH Global Grant -projektit (Water SAnitation Hygiene): Vuodesta 2013 lähtien Rotarysäätiö on sijoittanut yli 130 M$ yli 2000 projektiin maailmalla. Tämän ansiosta vapaaehtoistyöntekijämme ovat voineet parantantaa yhteisöjen, koulujen ja terveydenhuoltolaitosten vesi- ja saniteettihuoltoa samalla vesivaroja suojelemalla ja säästämällä.

20 euroa

riittää yhden ihmisen turvalliseen vedensaantiin.

Lue lisää puhtaasta vedestä Suomen Rotaryn sivuilta.

Puerto Platan Rotary Clubin jäsenet Isabel de Torresissa Dominikaanisessa tasavallassa kaatavat hiekkapusseja biohiekkavesisuodattimeen kotona Aguas Negrasissa, Puerto Platassa.